Re: philips 107t21 - problem

Autor: KM (bolokm_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 09:40:22 MET

Użytkownik "Piotr" <kusyp_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem taki monitorek. Chodzi ładnie - nie powiem. Jednak górna krawędź
> obrazu jest wyrażnie łukiem.
> przy rozdzielczości 1024x768 różnica między rogiem ekranu a środkiem (cały
> czas mowa o górnej krawędzi ekranu) wynosi jakieś 3 mm.
> Oczywiście regulacje nic nie dają.
> Mam zamiar iść z tym do serwisu ale nie chcę żeby mi wklejali teksty typu
> "panie tak ma być"
>
> Ile może być odchylenia i czy w ogóle może?????
>
> Piotr
>
> Mam CTX 711F i akurat u dolu ekranu wystepuje zakrzywienie minimalne.
Jednak reklamowac nie moge bo spelnia norme TCO99. Poszukaj troche o tej
normie bo juz nie pamietam gdzie to znalazlem, tam jest opisane jakie
odchylenia obrazu sa dopuszczalne (jest to stosunek dlugosci do czegos tam).
Wydaje mi sie jednak ze 3mm to za duzo i powinni uwzglednic reklamacje.
pozdr
KM