HDD Samsung

Autor: mat (kaktus1_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 08:45:25 MET

Hej!
Mam pytanie zwiazane z trybem DMA zalaczanym we walsciwosciach dysku
HDD pod WinMe. Otoz zalaczajac ten tryb dla dysku HDD Samsunga (dysk z
lutego tego roku, modelu teraz nie pamietam) Windows przeladowuje sie
nie nie chce go przyjac. Nadal dziala bez DMA. W tescie SiSoft Sandra
wykazuje 5400 jednostek (to nie sa obroty :)) Wydaje mi sie ze jest to
zdecydowanie za malo. Plyta glowna jest na kosciach Intela a procek to
Celeron 700. Czy te dyski nie dzialaja w trybie DMA ?

z gory dziekuje za info