CD Rom i Nagrywarka

Autor: mat (kaktus1_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 08:31:04 MET

Hej!
Powidzcie mi dlaczego po zainstalowaniu w kompie nagrywarki Samsunga
SW-212B (wczeœniej juz był CDRom) nie moge odzczytywac zwykłych plyt
CD w nagrywarce. Na CDRomie nadal moge je czytac, a jak wloze do
nagrywarki to pisze ze nie ma plyty (nagrana plyte CD).Srodowisko to
WinME ale w Win9x mam to samo. Nie instalowalem zadnych sterownikow do
nagrywarki. Wydaje mi sie ze przynajmniej powinno sie odczytywac
nagrane plyty. Czy jest to wina ze w kompie jest juz jeden CDRom ?

I drugie pytanie troche z innej beczki. Zainstalowalem na starym
kompie 486DX Win95 OSR2 oraz IE 5.5pl. Wykonalem konfiguracje sieci i
dziala wszystko (prawie) tzn. Internet smiga bez problemu, poczta
sciaga sie, ciasteczka na pweno dzialaja i sa zalaczone, VMJ
(virtualna maszyna Javy) rowniez jest zalaczona, zabezpieczenia juz
ustawilem na minimalne minimum. Co nie dziala: CZAT!!! Wszedzie gdzie
wejde to widze okienko i czerwonego iksa. Czy cos jeszcze zle
ustawilem, czy to moze wina starego sprzetu i Windowsa ???

z gory dziekuje za info