Re: Dajcie chlopakowi spokoj!

Autor: Radio Erewan (radek_at_broffsee.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 00:28:56 MET

"oleey" <oleey_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Ja rozumiem, ze kogos moze razic robienie bledow w postach no ale bez
> przesady! Plonk to chyba za duzo! Mam znajomych, ktorzy maja owa
przypadlosc
> (mowie o dysleksji) i nie ma na to sily. Zreszta wytykanie komus bledow
tez
> nie jest kulturalne. Poczytajcie Wasze posty,a zobaczycie ile w nich
> literowek, czy brakujacych liter. Nie chce nikogo tutaj moralizowac, bo
sam
> nie raz sie pomylilem, ale ludzie, troche tolerancji...

Nie jestem mistrzem ortografii. Czasem jak walnę babola to aż huczy.
Niestety za moich czasów nie było papierka do wywinięcia się od pisemnej
matury. No i zdałem pozytywnie.

Znam swoją słabość i dlatego mam włączone sprawdzanie pisowni przed
wysłaniem listu.

Gdybym chciał plonkować wszystkich robiących błędy na tej grupie zwłaszcza
tych od "puźniej" to rozmawiał bym chyba sam ze sobą... (może mała
przesada). Krzywię się i czytam dalej.

Niestety osoba zaplonkowana kilka wątków wcześniej kaleczyła naszą mowę
tragicznie. Może to taka poza, ale mnie nie pasuje. Znam netykietę i z bólem
serca dałem tego PLONka publicznie. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale jak
ludzie będą olewać wszystkie zasady to za chwilę będziemy siedzieć w
śmietniku po uszy.
Mnie grypserka kojarzy się zdecydowanie negatywnie i nie chciał bym być
zmuszony do odcyfrowywania jej w listach na tej grupie. Od jaj jest
pl.listserv.chomor-l
"No chyba, że od dzisiaj to ja jestem cwelem ;-) "

Mam nadzieję, że "zbery" się poprawi... może jak ktoś wyciągnie mi jego
posta z KF to odplonkuję.

Pozdrawiam
Radek