Re: Pomozcie problem z Athlonem [OT]

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 00:13:58 MET

Uzytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisal w
wiadomosci news:9ueg2m.3vvnmet.1_at_kretyn.kretynozol...
> przepraszam za OT, ale mam nadzieje ze na grupie generalnie przestana
> sie pojawiac posty gramatyczno-upominajonce;

kogo przepraszasz? conajmniej 4 ludzi prosi go o sprawdzanie pisowni.
a co do podkrenic => mialem inna czcionke (nie o stalej szerkosci znaku ) i
podkresilem oba :)

i w jaki sposob fonetycznie uzasadnic pisownie wyrazu sposub (wg tego pana
przez u) ? Nie jestem za rekulami ortograwisznymi :) ale takie kardynalne
byki troche rasza...