Re: Jakie kupowac plyty do nagrywania?

Autor: morgann (talar4_at_o2.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 00:00:45 MET

> Verbatim, Philips, LG, BASF-EMTEC, Kodak... te to dla siebie

LG ??????? to szmelc... choc ladnie wygladaja... :))))), odłazi z nich
nadruk....
Ja pale ostatnio na VIVA Star 700MB (po 2 zł w BOX'ach).
Bardzo fajnie sie prezentuja ( cale biale z malym napisem) i solidnie
wyglaadja.
Co do trwalosci to niewiele powiem bo dopiero 2-3 miesiace je znam.
BTC wygladaja jak smieci ale nie nawalily mi na razie zadne choc w zasadzie
malo ich wypalilem (jakeis 50 szt.).
Usmazylem tez troche Esperanzy, przedrukow i "ładnej", generalnie bez złych
doswiadczeń (przedruki maja bardzo szczelny nadruk, nie przepuszcza swiatla,
z orginalami juz pod tym wzgledem gorzej).
Palilem też na Samsungach i sa nawet niezle. No i ze setke Mr. Platinum, tez
spoko (bardzo jasne spody).
Aaaa... i jeszcze coś co sie nazywalo Pisitiv Total.
... to chyba tyle
aaa... i Emteki-Basf tez sa ok, choc strasznie slady po palcach na nich
zostaja.

--
pozdrawiam
dawid/morgann