Re: DoradĽ mi, jaki CD- ROM warto nabyc?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 22:04:40 MET

> A ja bym się jednak upierał przy LG - mam 32x od 2.5 roku i czyta lepiej
niż
> niż nowa nagrywarka Creative (chociaż to akurat niewiele ma do rzeczy
:-) ).

Mialem 32x LG - byl fajny, i nie zmienilbym, gdyby nie koniecznosc
przepalania w locie z duza predkosca. Sorki, ale DAE na poziomie srednio
5-6 - to stanowczo zamalo. Ale mial przycisk PLAY. Chodzil przez ok. 1,5
roku - nie mialem z nim problemow, natomiast na poczatku mialem w PC cD-ROM
CREATIVE 32x -do ...py! Wymienilem po tygodniu - dobrze ze sam padl, bo
glosny i dlugo sie rozpedzal.
LG nie czyta subkanalow - czesto jest to niezbedne do przegrywania.