Re: Cooler z Durona na Athlonie

Autor: oleey (oleey_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 22:13:22 MET

"PeJot" <kpejot_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Ale do lata lepiej kup coś lepszego -chociażby CoolerMaster EP5 6I11-
> A1,
> lub Spire 5E34B3.
> bo gdy temperatura mocno przekroczy 70st/C to może zacząć się
> wieszać.

Teraz komp stoi 10cm od kaloryfera (a grzeje jak cholera bo mi zimno ;) i
jest obudowany, takze przeplyw powietrza jest utrudniony. W lecie chyba nie
bedzie gorecej niz teraz przy kaloryferze. Skoro teraz sie nie wiesza to
mysle, ze wystarczy. Dzieki za sugestie!

pozdr. oleey

[ GG: 1314413, Mail: oleey_at_poczta.onet.pl ]

"Wszyscy jestesmy psychiczni, ale nie wszyscy zdiagnozowani"