Re: Zlacze PS/2 na karcie PCI?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 21:38:29 MET

Użytkownik "Klucznik" <klucznick_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna gdzies kupic (czy w ogole takie cos isntnieje ;)) ) dodatkowe
> zlacze PS/2 na karcie PCI (wiem, ze dostepne sa takie wersje zlaczy USB).
> Potrzebuje, takiego "czegos", gdyz dostalem mysz, ktora dziala wylacznie
ze
> zlaczem PS/2 a ja takiego nie posiadam.

nie widzialem, a co masz za dziadka komputera ze nie ma ps ?
nawet na starych vpx pro itp (pod pentium 1) byly zlacza myszki w postsci
pinow na plycie - musisz dokupic sledzia i bedzie dzialac :)

sprawdz w manualu plyty, aha - zawsze to powod (jak nie bedize zlacza w co
watpie) by kupic cos na czasie :)