Problem z dzwiekiem

Autor: zalkap (zalkap_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 20:56:11 MET

Mam problem ze zintegrowana karta dzwiekowa na plycie ECS K7VZA. Po
zainstalowaniu Windowsa ME karta dziala bez zarzutu, ale po jakims czasie
(kilkanascie dni) system podczas startu zglasza, ze nie widzi urzadzenia i
dzwiek nie dziala. Wystarczy jednak odswiezyc sterowniki do karty i
wszystko jest ok. Podczas pierwszaj instalacji sterownikow zdazyla mi sie
jeszcze jedna dziwna rzecz, mianowicie sterowniki zainstarowaly sie w taki
sposob, ze w glosnikach sluchac bylo mysz, nie taka zywa, ale odglos
przesuwanej myszy, maksymalizacja okna tez wydawala jakis dziwny pisk.
Zastanawiam sie czy jest to problem sprzetu, sterownika, czy Windowsa.
Jezeli ktos w Was mial podobny problem i sobie z nim poradzil to bylbym
wdzieczny gdyby udzielilby mi jakiejs rady.

Marcin
zalkap_at_wp.pl