Re: CTX 15" obraz jak przez mgle

Autor: Krzysztof Zajaczkowski (elektron_at_konin.lm.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 20:52:07 MET

Użytkownik .:martin:. <martin_at_megapolis.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3bfae0a3_at_news.vogel.pl...
> Mam 3 letni monitorek CTX. Od pewnego czasu zauwazam efekt zamglenia
obrazu.
> Czy da sie na to jakos zaradzic, czy tez mam sie rozgladac za nowym
> sprzetem?

 To wyglada na elektronike ! nie wiem cz sam sie chcesz w to bawic czy od
razu do serwisu....
jesli sam to rozkrec monitor na plycie bazowej tej głownej bedzie
trafopowielacz takie czarne cosik wielkosci piesci i tam sa dwa pokretla
jedno
jasnosc drugie focus- ogniskowa w twoim przypadku wlansie to zamglenie....
te pokretla nastawne czesto sie utleniaja i zmieniaj swoje parametry - czego
skutkiem jest taki efekt jak mowisz! wystarczy delikatnie przekrecic ustawic
odpwoiednio i problem masz z głowy! lub samo uszkodenie jakis lementow
dyskretnych ale tego juz nie bede pisal!
pozdrooofka
kZ!