Re: Jaka mysz optyczna ?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 19:52:10 MET

> Jaką myszkę optyczną polecacie ale taką do 100 zł (ceny giełdowej) do
> standardowej, trochę Corela Photoshopa i .
> Nie gram za wiele w gry, chociaż byłoby miło gdyby nic nie skakało.
>
> Co myślicie o A4 tech, a może Dexxa ? Czy zmieszczę się w 100 zł

A4Tech jest w porządku. Najlepiej WOP-35, ma dwie rolki, pięć
przycisków i niezłe oprogramowanie. Genius NetScroll Optical też
jest nie najgorszy. Ale wszystko zależy od upodobań. Ja miałem
Microsoft Intellimouse Explorera, Logitech MouseMan Optical (czy
jakoś tak), Genius Netscroll Optical i teraz WOP-35. Najwygodniejszy
był ten Genius, ale A4Tech ma najlepsze sterowniki. Ale to tylko
subiektywna opinia. Aby się przekonać to musisz spróbować ;)
Jeśli chcesz Geniusa to pisz na priva (zmieścisz się w 100 zł ;)

Wonder