Re: prosz o opinie-PixelView Play TVPak

Autor: Gelo (gelo_at_poland.com)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 19:12:13 MET

> to sa stery do kamerki usb a ta do pak to taka dziwna z mini din
podlaczanym
> do tunera, to ci dziala pod win2000 ? masz wersje pak ?

hmm nieźle ja dostalem w zestawie kamerę zoltrixa ( nawet pisze na samej
kamerze) i jest ona USB , karta tunera jest bez wyjscia na kamerę. Karta
kosztowala 260zł. Kurcze zapomialem ze wcześniej prolink dodawał kamery
wlaczane przez sledz tunera. Do mojej sterowniki pod 2K wyszły niedawno -
pewnie zoltrix upychał niechodliwy towar przed premierą win XP ( wczesniej
kamerka niedziałała) razem z tunerami. Mój pixel to tez pak. Mam nadszieje
ze do twojego tunera prolink cos wykombinuje i wyjdą stery.