Re: komputer do biura

Autor: zbery (zbery_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 18:48:44 MET

"Tomasz Stopczynski" <t-net_at_go2.pl> wrote in message
> cze
>
> (ciach)
>
> co sadzisz o plycie
> >

> to jest PROCOMP, wole sie nie wypowiadac na temat tych plytek, trzymac
palce
> z daleka od tego :))

Niestety nie mialem z ta plyta do czynienia.
Jezeli to procomp to nie jest taka tragedia , ale nic dobrego z takiego
zestawu bym nie wruzyl.
Chyba sztuke sprzedal mój kolega i nie wrucila.
Ja nie oferuje klientom takich cudeniek ale gdy sobie ktos zarzyczy
trzeba zaintalowac 98 potem (2000 lub XP) jak sie nie bedzie wywalalo
to trzeba wkrecic .
               pozdrowionka Zbery_at_acn.waw.pl