Odp: wav->mp3

Autor: bartek kozakowski (bkozzy_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 18:04:40 MET

Cześć

> Z góry przepraszam na OT, ale cały dzień nagrywałem piosenki na kompa

MAm nadzieję , ze nie robiłeś wavów odtwarzając audio w tle , tylko użyłeś
odpowiednich narzędzi np EACa (albo Audiograbbera albo windaca) ?

> wiem jak to przerobić na mp3. Bardzo proszę o namiary na jakiś prosty
> programik do tego typu operacji.

Na priva wyślę Ci zaraz najlepszy program do robienia mp3 . Robi mp3
doskonałej jakości choć odbywa sie to kosztem czasu. Raczej nie zdobędziesz
go na www. Mam nadzieję, że nie jesteś z jekiegoś urzędu antypirackiego :-)
Pozdrawiam
bartek