Odp: mam nadzieje, ze nie bedzie NTG ...

Autor: bartek kozakowski (bkozzy_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 17:58:53 MET

Witaj

> Czy da się zrobić, aby na SBLive!1024 sygnał na obu wyjściach głośników
> był taki sam ?
> (nie chcę nic lutować, bo karta jeszcze na gwarancji a rozgałęziacz mi się
nie uśmiecha ...).

Oczywiście, ze się da. Start->Ustawienia->Panel
sterowania->AudioHQ->Speaker->Kliknąć w ekranik-> Wybrać 4 Speakers
Ale to nie jest dobre rozwiązenie, bo na obu wyjściach, jako że są one
przeznaczone do innych typów głośnków, dźwięk ma różną barwę. Jeśli wieć
lubisz sluchać muzykę z dobrą jakością , to lepiej zaopatrz sie w
rozgałęziacz i podłączgo do pierwszego wyjścia.
Pozdrawiam
Bartek