Re: komputer do biura

Autor: Tomasz Stopczynski (t-net_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 18:06:08 MET

Witam
Chcialbym zaoferowac Panu zestaw komputerowy oparty o procesor VIA 800
(ezra), bardzo "cichy" procesor, w zupelnosci wystarczajacy do pracy
biurowej, jest nie wiele slabszy od cel 800, wykonany w technologi 0,13
mikrona.

VIA 800 (ezra)
SHUTTLE DOT-MV17E VIA-S3-PM133 FCPGA mATX
dzwięk zintegrowany
karta grafiki savage4 zintegrowana
CD-ROM (do wyboru) Sony 52x
Dysk: Maxtor 20 GB 5400
256 MB RAM 133 Mhz
Karta sieciowa Aliend Telesyn 100 Mb/s
Obudowa: w/g zyczenia kienta (polcamy do pracy biurowej obudowy typu
slim-desktop, np. Codegen SM-1)

Oprogramowanie:
w zaleznosci od ilosci zamowionych zestawow proponujemy licencje typu MOLP
(5 i wiecej) na Windows 98,ME,2000,XP, moraz Microsoft Office SB XP
w przyapdku zakupu zakupu licencji typu oem wraz z zestawem komputerowym
oferujemy ceny producenta.

Cena: 1340 netto (zestaw komputerowy)
              Windows 98SE - 349 netto

Na wszystkie podzespoly udzielamy 2 letniej gwarancji.

Posiadamy równiez szeroki wybor monitorów:
CTX, Hivision, Teco(relisys) (wszystkie z gwarancja DOOR to DOOR) oraz
SAMSUNG, SAMTRON, PHILIPS, NEC, SONY, LG