Re: płatna gwarancja????????

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 16:43:10 MET

andjoz <andjoz_at_inetia.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:
> Kupiłem kompa (jestem z okolic Kalisza) w firmie Vega w Pleszewie. Po
> kilku dniach padł mi wentylator więc poszedłem wymienić. Wziąłem
> gwarancję i tam się dowiaduję, że co pół roku będę musiał targać
> kompa do płatnego czyszczenia!!!!!

(Kodeks Cywilny)

art. 580. § 1. Kto wykonuje uprawnienia wynikajace z gwarancji, powinien
dostarczyc rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do
miejsca, w ktorym rzecz zostala wydana przy udzielaniu gwarancji, chyba ze z
okolocznosci wymika, iz wada powinna byc usunieta w miejscu, w ktorym rzecz
znajdowala sie w chwili ujawnienia wady.
§ 2. Gwarant jest obowiazany wykonac obowiazki wynikajace z gwarancji w
obpowiednim terminie i dostarczyc uprawnionemu z gwarancji rzecz na swoj
koszt do miejsca wskazanego w paragrafie poprzedzajacym.
§ 3. Niebezpieczenstwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy w czasie
od wydania jej gwarantowi o jej odebrania przez uprawnionego z gwarancji
ponosi gwarant.

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}