Re: duron i ecs k7s5a

Autor: Pollux (spam_at_won.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 16:44:20 MET

Użytkownik "Tomasz Stopczynski" <t-net_at_go2.pl
> napisał w wiadomości news:9ud178$6dk$1_at_news.tpi.pl...
> dlaczego wywalic ACPI (tak wogole to do czego to jest, chyba jakies
> zarzadzanie energia)

Bardziej "jakieś" niż zarządzanie, jeśli nie chcesz kłopotów,
spróbuj "zdisablować" toto w BIOS'ie.
ACPI=Advanced Configuration and Power Interface
Trochę mało miejsca na tłumaczenie co to jest -
poszukaj w sieci, OK ???
Zawsze wywalam ACPI i nigdy nie miałem problemów.
Zaprawdę, niczego bezcennego nie tracisz. Są nawet pomysły
na pomijanie ACPI przy samej instalce Łyndołsa (setup /p i),
czasem dawało mi to dobre rezultaty ale zaprzestałem tej
praktyki, jeśli mogę wyłączyć toto w BIOSie.

> GF2 400

Kolego, to nie jest odpowiedź - jednakże ustaw AGPx
w BIOSie na najniższy możliwy - qrcze nie mam takiej płyty
pod ręką, w każdym razie - zazwyczaj robię coś takiego

PRZED INSTALKĄ ŁYNDOŁSA

Zakładam że mamy płytę ECS K7S5A lub KTVZA133A
( dla mnie były one lepsze, ale to moja subiektywna itd)
pamięć RAM PC133MHz, jakąś GeForce 2 200/400.
Elementy są OK, szczególnie pamięć RAM musi być "pewna".
Procesor DURON dowolny.
0. Upgraduję BIOS'a o ile jest dostępny. Staram się
    zawsze zachować stary BIOS, jeśli można.
    Twoj ECS możesz bezpiecznie upgradować
     żadnej tragedii nie będzie.
1. Włażę do biosa i ustawiam na DISABLED:
- VIDEO BIOS SHADOW ( o ile jest )
- SYSTEM BIOS CACHEABLE ( o ile jest)
- VIDEO BIOS CACHEABLE ( o ile jest)
- VIDEO RAM CACHEABLE ( o ile..)
- W ustawieniach procka zawsze na starcie
  daję CPU FSB 100, mimo że mam pamięć PC133
- wywalam ACPI jeśli mogę
- dźwięk i potworność typu modem riser (AMR) chwilowo
  disabluję, po instalce win98 przywracam tylko dźwięk
- AGPx jak najmniejszy, nie pamietam czy na tej płycie można
  AGPx1
2. Instaluję sobie Łyndołsa
3. Zaraz potem sterowniki SISa dla AGP, jesli mamy chipset
    VIA to najnowszy Via4in1
4. Sterowniki dla GeForca najczęściej microsoftowe WHQL
    ( na początek, potem można się bawić w inne, prawie nigdy
    nie korzystam z płyty producenta, zawsze mam nowsze lub
    lepsze, po czym DirectX 8.1 ( są OK).
5. Dalej walę w muzykę, tu raczej potrzebna będzie
    płytka ECSa
6. Dalej upgrady programowe, patchy , IE 5.5sp2 etc.

Cholera, za długie toto, przepraszam wszystkich
 - pisz na priva może

homosum_at_poczta.onet.pl.spamwon wywal spamwon

Pollux