Re: Athlon XP -vs- Athlon TB

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 16:10:41 MET

"Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> wrote in message

> nowymi funkcjami rozni sie nowy Athlon z jadrem palomino od mojego
> thunderbirda?

Jadro palomino zawiera intelowskie instrukcje sse (amd3dnow professional),
obudowa organiczna, no i najwazniejsze mniej sie grzeje.

> W jakich aplikacjach te nowe funkcje sa/beda wykorzystane?

Optymalizowanych pod sse?

> Czy w ogole cos daja?

Skoro jest szybszy to znaczy ze daje :-)

> I jeszcze jedno pytanie: czy taki XP-1600+ zuzywa mniej energii od TB-1400
?

AFAIR zuzywa o 20% mniej energi albo cos takiego. W kazdym badz razie mnie
sie
grzeje co najwazniejsze :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!