Re: RAM Infineon: Jak odroznic CL2 od CL3?

Autor: TRA (piotr_at_mail.com)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 15:46:39 MET

> Jest to istotne.
> Sumarycznie większa długość ścieżek - efekt większa propagacja sygnału
> i mniejsza stabilność.

Tak tez pomyslalem i dalem sobie spokoj ... w koncu nie robie nic
tak waznego zeby odczuc roznice. A przeskok z 128MB na 768
sprawil ze komfort pracy jest i tak niesamowity.

Pozdrawiam, TRA

PS. [offtopic] Wiem, ze uzywasz Wacoma wiec rzuce takie male pytanie:
Mam problem z rysikiem do modelu A4 1212UD a wiec ten analogowy ...
... chyba sie zestarzal po prostu )))
Nie wiesz moze gdzie mozna dokupic taki starszy sprzet ?
W KSK stwierdzili kiedys, ze tego juz nie sprzedaja ...
Albo moze jest jakis domowy sposob poza "mlotkiem" zeby tak chwilowo
nie tracil czulosci w trakcie naciskania ?