laptop i win 2000 - ciekawe!!!!

Autor: MAGISTER (KatRog_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 14:52:40 MET

Witam
mam nadzieje ze znajdzie sie ktos i odpowie lamerowi na pytanie...

chce zainstalowac win 2000, mam zainstalowanego win ME w laptopie toshiba
portege 3490.
Moje pytanie: laptop nie ma orginalnego zewn cd, mam do niego zewnetrzna
nagrywarke, ( w standardzie sprzedawany tylko z flopem na usb) na PCIMCIA i
zpod dosu jej nie widzi...wiec prawdopodobnie po formacie c ( mam tylko 1
partycje) nic nie pojdzie...i ogolnie bedzie nieciekawie.
czy mozna przegrac instalke win 98 albo 2000 na c w jakis katalog razem z
sterowk=nikami i Nortonem, potem uruchamiajac z dyskietki startowej wlaczyc
nortona i wykasowac system z
wszystkimi plikami a potem odpalic setup instalki z tego katalogu ktory
zostanie???
probujac instalowac nowy system jako nakladke na win ME nie da sie...
bardzo bylbym zobowiazany za jakies sugestie!!!
dziekuje i pozdrawiam

                 Marcin vel. "MAGISTER"
               Zawiercie, Kraków i nie tylko..
               web: www.pieknetatry.prv.pl