Re: DoradĄ mi, jaki CD- ROM warto nabyc?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 13:09:20 MET

> ciekawe na jakiej podstawie to wnioskujesz???

Mam z 30 plyt audio, przy przepalaniu ktorych (TEAC - zrodlo) nawet przy
wlaczonym DMA, BIOSie 3.0A i predkosci odczytu x1, pojawiaja sie trzaski.
Przy sprawdzeniu CDSPEEDem DAE TEST wychodzi, ze na koncu plyty sa bledy.
Wszystkie te plyty zgralem bez najmniejszego bledu przy max predkosci z
plexa i wypalilem spokojnie. Zeby nie bylo nieporozumien dodam, ze z TEACa
tez zgrywalem na twardziela tym samym programem! To chyba wystarczy?
No i jedna plyta byla taka, na ktorej TEAC ostatniego utworu nie czytal
(zawieszal sie). Plex sobie poradzil.