Re: dysk 40 GB i p?yta na BX

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 12:48:30 MET

 Użytkownik "Pollux" <spam_at_won.pl> napisał w wiadomości news:30302-1007290138_at_as1-67.wloclawek.dialup.inetia.pl...

 | BX440 jest dla mnie najlepiej dopracowanym chipsetem,
 | mam i bedę miał długo płytke z nim właśnie.

 Wiem, też mam, niestety na noname'owej płycie, bo BE6 padła.

 | Zapewniam, że nie ma on jako taki żadnych związków
 | z Twoim problemem.

 Naprawdę? Bo na stronach Seeagate'a jednak piszą o ograniczeniach
 BIOSu, m.in. do 32GB. Trochę się obawiam update'u, bo na tych płytach
 są kości 1 i 2 MB. Czy jeśli na płycie jest napisane rev:C1, to wzięcie
 bina o nazwie np. bx6715c powinno być bezpieczne? Mimo wszystko nie
 chcę komuś rozwalić komputera nie mając pod ręką innego, z którego
 możnaby wziąć w razie czego kość.

--
Konrad J. Brywczyński                             Riding on a unicorn
bryw_at_waw.pdi.net                                  Stranded in my mind