Re: duron i ecs k7s5a

Autor: Pollux (spam_at_won.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 11:35:09 MET

Użytkownik "Tomasz Stopczynski" <t-net_at_go2.pl
> napisał w wiadomości news:9ucqnp$9kn$1_at_news.tpi.pl...
> mam problem, kupilem durona 800 i w zaden sposob nie chce chodzic na tej
> plytce (winda caly czas wywala jkies bledy) a z athlonem 1,4 chodzi spox,
> kiedys slyszalem ze durony sie gryza z tym ecs`em, czy moglby ktos
rozwinac
> temat i podac jakies rozwiazanie
(.)
Z rozwiązaniem trochę gorzej...piszesz zbyt ogólnikowo.
Zrobiłem ostatnio 6 kompów z ECSk7s5a i Duronami 800-900
oraz Athlonem 1000, qrcze nie miałem problemu żadnego.
Nawet usiłowałem rozwalić kompa torturami testowymi i grami
strasznymi, dałem mojej córce (13 l.) do eksperymentów
nic, żadnego zawieszania czy innych bluescreenów
Od razu wszak upgradowałem bios z http://ecsusa.com/
nic się nie gryzło...

1. Jakie błędy wywala winda
2. Jaki hardwarek jeszcze tam chodzi...przecież nie mam szklanej kuli
3. Jakie masz ustawienia BIOSa, temperaturę procka, ustawienia dla procka
     (aha, przed instalacją trza było wywalić obsługę ACPI)
4. Czy zainstalowałeś obsługę AGP z płytki firmowej
    czy ustawiłeś AGPxx i czy Twoja karta to wspiera
5. Cholera, za wiele pytań mi się tłoczy....

Szczegóły , kolego, szczegóły

Pollux