Problem z wyjsciem TV na MX-400

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 10:45:54 MET

Wczoraj sobie kupiłem własnie tą kartę z 64MB na pokładzie.... ale... po
godzince gry na monitorze postanowiłem przejść na coś większego. Chiałem ją
podpiąć do telewizorka....no i podpiąłem. Wszystko było by dobrze, gdyby nie
ten obraz.... był po prostu za mały z każdej ze stron o jakieś 8 cm ! Co
prawda telewizor ma 33" ale.... stąd moje pytanie... czy jest jakiś program,
którym da się wykalibrować obraz (rozciągnąć). Max. co na tym poszło to
800x600 i mogłem tylko regulować obrazem w prawo-lewo i góra-dół, ale nie
mogłem rozciągnąć.

Telewizor to Panasonic [Tau] 33" i podłączany był przez chinch'a...