Re: Jakie kupowac plyty do nagrywania?

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_3miasto.net)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 08:53:59 MET

Asia B. <asia_b_at_box43.pl> wrote:

> ... bo wie, ze sa rozne. Tzn. maja rozny kolor.
> Czy ktos moze mi wytlumaczyc, czemu roznia sie kolorami i jakiego
> koloru sa najlepsze?
> Nie mam ochoty, zeby facio w sklepie wcisnal mi jakas lipe.
kolor to nie wszystko - generalnie zależy to od po prostu warstwy barwnika.
w/g mnie najlepsze są ciemnoniebieskie jak verbatim. jednak ma to znaczenie
tylko przy starych napędach (2x itp.) wieżach audio itp.
nowe czytniki generalnie biorą wszystko. ja mam jeszcze troche polaroidów
(niebieskozielone) kupione za 2zł w hicie i działają lux