Re: Modem Spirit

Autor: elemel7_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 02 Dec 2001 - 07:58:29 MET

> Witam,
> Mam następujący problem dotyczący modemu Zoltrix Spirit 56
> Od pewnego momentu (tzn.od tygodnia)  nie mogę się połączyć z i-em z
> prędkością niż 35 000 bps, a co za tym idzie transfer jest "cienki" tj.
> 3.2kB/s
> Dawniej udawało mi sie uzyskac  48 000bps (4,3 kB).
> Czy istnieje programowego zmuszenia modemu do łączenia z większą prędkością?
>
> Mariusz T.
> mariusz_trejtowicz_at_poczta.onet.pl

Ale masz problem?! U mnie Zoltrix Smart Spirit v90/K56 nigdy nie wydusił więcej
niż 38 Kbps a wiem że może więcej bo u porzedniego właścicela blisko dobrej
centrali raz nawet połaczył się na 56 Kbps (czyli max) i i zdje sie jedyne
mozliwe wyjscie to popłakać u TEPSY a i tak nic nie zrobią bo nie mają
obowiązku.