Re: PROMOCJE??? NO NIE WIEM:(

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 03:01:33 MET

On Fri, 30 Nov 2001 00:00:26 +0100, "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>z rok temu mialem okazje obejrzec sobie bebechy desktopa
>wspomnianej firmy i zaszokowal mnie radiator na Pentiumie (slot1)
>ktory byl po prostu kawalkiem powyginanej blachy aluminiowej
>gr. ok 2 mm. he....he.... oczywista zadnych wiatraczkow :-))))))
I to rozwiazanie w tych kompach spelnialo idealnie swoje zadanie. Jest
cicho, proc sie nie przegrzewa. Swego czasu w firmie bylo ich sporo,
pozniej odeszly na emeryture a ich miejsce zajeluy nowsze modele.
Co do traktowania klientow przez dealerow Compaqua w naszym kraju to
niestety klientow indywidualanych traktuja tak jak wspomniali koledzy,
inaczej zyupelnie ma sie sprawa z instytucjami, firmami ktore kupuja u
nich sporo sprzetu. (i nie ma sie co dziwic.)

Pozdrawiam
GLide