temperatura na procku (6 pytan)

Autor: Wełrzaspym Cajime Ramsitz (mazzi_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 01:30:52 MET

Witam!

Duron700
ECSK7VZA
fan standard

Przestawilem z 7x100 na 7x112MHz = 784MHz
Po 1h pracy na 100% temperatura nie przekracza:
50.2 C (wg Sandry)
49.0 C (wg VIA Hardware Monitor)

Pytania:
1. Dlaczego VIA HM pokazuje mi obroty wentka CPU jako "System Fan" a nie
"CPU Fan"?
2. Ktoremu programowi wierzyc? Roznica wskazan jest wprawdzie mala ale z
czegos musi wynikac?
3. Gdzie znajde instrukcje zmiany mnoznika na 8x?
4. Czy 8x112 = 896 MHz to nie bedzie za duzo na Durona700? Jakiej
temperatury nie powinien przekraczac procek?
5. Oczywiscie mam zamiar kupic nowego wentka... Jakiego proponujecie?
6. Czy teraz - po przestawieniu na 112 moja grafa Prolink GF2 MX tez jest
taktowana szybciej? Jak wybadac jej temperature?

pozdrawiam

Wełrzaspym