Re: Jakie kupowac plyty do nagrywania?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 23:07:11 MET

Jezeli idzie o kolory:
Zasada jest taka: niebieskie sa bardziej trwale, ale niektore stare
odtwarzacze audio nie potrafia ich czytac (jak np. moja zmieniarka w
samochodzie) - bo maja niski stopien odbicia swiatla. Wiec Niebieskie stosuj
do danych (chy7ba ze wszystkie twoje odtwarzacze to normalnie czytaja). Z
niebieskich polecam Verbatim, TDK.
Jezeli chcesz zeby audio czytalo wszedzie - musza byc jasne (jasno zielone,
srebrne lub najlepiej zlote). Zlote KODAKi sa BARDZO dobre, ale po 5 zl/szt.

Jednak ja osobiscie pale na tanich platinumach na szpindlu po 25 szt.
Wychodza w granicach 1,40 zl/szt. Od ponad roku sie trzymaja i jest OK.
Z tanich mniej polecam ESPERANZE (platinum wg mnie sa lepsze) i bron boze
rozne NO NAME.