Re: Wypalanie cd-r w DOS'ie???

Autor: Marcin Szumilas (mszumi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 19:56:47 MET

Użytkownik "Krasnal" <sheyk_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> jaki soft jest potrzebny zeby nagrywac cd-r w dosowskim Norton Commander
> metoda F5 - wiem ze jest to mozliwe, tylko nie wiem jakim cudem...... :-(

Należy znaleźć program dla DOSa, który obsługuje tryb Packet Writing.
(pisze w formacie UDF). CD sie wtedy zachowuje dokładnie jak HDD. Dla win
takie programy to np DirectCD, InCD, PacketCD.
Ale dla Dosa nie slyszałem. Rozumiem ze musi to byc TSR. (rezydent)

DirectCD pisze na CDRW i CDR, reszta chyba tylko na CDRW.

Pozdrawiam,
Szumi