Re: mysz i problem

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 17:29:44 MET

Użytkownik "Arek" <omita_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wogóle to sie zastanawiam po co ten trzeci przycisk, skoro jest
> bezużyteczny.../moja mysz? - zwykla z 3 przyciskami, Highscreen Classic,
> słuzyła 3 lata/

Ja mam A4tech-a z 4-ma przyciskami i 2-ma scrollami i dopiero tyle mi
wystarcza.
Jak bys pracowal z rozbudowanymi aplikacjami uzywajacymi wielu narzedzi,
to docenilbys zalety paru przyciskow. A Autocadzie pod kazdym (oprocz lewego
oczywiscie) przyciskiem mam pop-up menu z wieloma funkcjami.
No ale do Tetrisa wystarcza faktycznie 2 przyciski :)))

Pozdr.
GreG.