Re: Neostrada i 2 kompy.

Autor: Pawel Tkaczyk (amper_at_rojcanet.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 16:59:54 MET

> Witam Szanownych Grupowiczow,
> chcialbym zapytac o to jak podlaczyc dwa komputery,
> aby jednoczesnie dzialala na nich neostrada, nie chodzi
> mi o sprawy ustawien w skladnikach sieciowych, lecz o to
> czy zrobic to przez switch'a, hub'a, a moze nie da sie tak
> i zostaje np. wstawienie 2 kart sieciowych do jednego z kompow,
> ktory udostepnia polaczenie internetowe?
>
> Nie wiem jak to rozwiazac i bardzo prosze o jakies podpowiedzi,
> za ktore bede wdzieczny.
nie wiem co tpsa zostawia za modem do neostrady tzn z jakim stykiem, jezeli
to v.35 to musisz miec ruter do tego i wtedy hub lub switch jak masz duzo
kasy i przewidujesz duze transferki miedzy kompami, w sumie zamiast switcha
mozesz se kupic huba na 100 jest taniej a przy dwuch kompach wystarczy
zamiast switcha ;)
jezeli masz takie lacze napisz co za styk jest w modemie do neostrady. z
tego co wiem to ona ma przepustowosc 2 Mbps downloadu i chyba 64 kbps
uploadu ale tak mi sie tylko wydaje wiec chyba styk v.35 bo na rs'ie trudno
bylo by osiagnac 2 Mpbs
rozwiaz moje watpliwosci jak mozesz, napisz tez jak to dziala !