Re: Maxtor a Seagate??

Autor: Artur Frydel (frydel_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 16:13:03 MET

On Thu, 29 Nov 2001 13:52:06 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Nie -- LCT oznacza cichutki, chłodny dysk o małej wydajności. Skoro
>chciałeś rakietę to trzeba było wcześniej przeprowadzić rozeznanie :)

Acha, to chyba nie widziales Quantum lct 13 GB. Zanim polegl na polu
chwaly grzal sie tak mocno, ze po 10 minutach pracy do reki go nie
moglem wziac. I grzal sie tak przez cala swoja kariere. Do
najcichszych tez nie nalezal... Za to z 3 pkt sie zgodze :) Duuzo mu
brakowalo do IBM'a.

A na koniec wzial - i wywinal mi numer padajac pare miesiecy po
utracie gwaracncji. Nie lubie juz Quantum ;-))

--
Bzyk