DIVIX ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 16:47:23 MET

Witam

Nie znalazlem grupy dyskusyjnej poswieceonej DIVIXowi :(
Moze wiec Wy mi pomozecie? Slyszalem wiele glosow o tym
ze sa jakies swietne kodeki do divixa, poprawiajace znacznie
obraz. Obecnie uzywam "DIVIX v3.20 ;-)" skad bezposrednio
mozna sciagnac dobre (takie, ktore czegos mi nie popsuja bo
z tym sie juz spotkalem) lepsze od wyzej opisanego kodeki?

Pytanie 2:
Skad sciagnac program i kodek do niego pozwalajacy na
dobre jakosciowo grabowanie filmow z dvd do divixa?

Moj sprzecik:
Athlon TB-1400, DDR-256, GF2gts, IBM IC35LO20

Pozdrawiam
Piotrek