Re: ATI czy GF2?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 15:37:36 MET

Użytkownik Artur <biczysko_at_lucent.com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:3C0744B2.EFF7C757_at_lucent.com...
> Wiem, wiem, ale przymierzam sie do Athlona XP wiec nie bedzie tak zle :))
> Problem w tym, ze nadal nie wiem, ktora wybrac karte Radeona czy GF2 MX400.
> A jesli Radeona to konkretnie ktory model. Nie wchodzi w gre raczej R8500.

GF2MX400 jest szybsza od Radeona Sdr oraz Radeona VE DDR (mem-64bit, brak T&L)
Poszukaj testów na http://benchmark.pl

Jezeli masz ok. 700zl to oplaca sie kupic Radeon'a 7500LE 64MB DDR
Mint/Procomp/SuperGrace (ma taka sama architekture co zwykly Radeon DDR
ale jest w technologi 0.15 mikrona i dzieki czemu odpalili go na 270 Mhz rdzen
a pamiec DDR na 230Mhz).
Karte w wersji LE (270Mhz zamiast 290) produkuje Ati natomiast
producenci trzeci ja pudelkuja Na pewno da sie ja podkrecic nawet
powyzej wersji ATI BOX (300mhz/ddr 250Mhz)

Dla kogos kto sie zastanawia nad zakupem markowej GF2 Titanium
(Elsa, Asus) jest to bardzo ciekawa alternatywa, poniewaz poza minimalnie
w opengl-Q3 karta jest we wszystkim duzo szybsza od GF2 Ti.
Jakosc obrazu w 2d/3d i tv-out jak to ATI - ma swietna.
Testy sa np. na www.in4.pl

PeJot