mysz i problem

Autor: Arek (omita_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 15:13:48 MET

Dzien wczesniej wszystko dzialalo poprawnie.
Dzis uruchamiam i widze komunikat , iż nie ma myszy.
A tam - mysle sobie - Ostatnoi to taki juz pare razy sie pojawial, a
wszystko chodzilo poprawnie.
Tym razem jednak mysz faktycznie nie dziala...wskaznik sie nie przesuwa i
brak jakiejkolwiek reakcji...
Uruchamialem kompa kilka razy i za kazdy razem to samo...
Odłączyłem. Zanioslem do kompa sąsiada. U niego moja mysz zadzialala
częsciowo, bo nie dzialal lewy przycisk.
Przyniosłem do siebie i...o dziwo...teraz i u mnie zadzialala jak u sasiada!
Ach ta elektronika!
Coż ustawilem mysz dla leworęcznych no i prawy przycisk sluzy mi jako lewy
:-( lewy nie dziala :-(( a srodkowy /Tak - jest taki u mnie!/ jest
bezuzyteczny...
Czy ktos wie co mozna zrobic by lewy zadzialal? No bo jak stukam to dzwiek
wydaje.
A moze ktos wie jak zrobic by srodkowy pracowal jako lewy?
Z góry dziekuję i pozdrawiam
Arek