Re: Problemy z nagrywarka TEAC i DVD-ROMem LG

Autor: <>uHo<> (uuhoo_at_go2.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 18:12:44 MET

Użytkownik Piotr Czarnecki <pczarn_at_sequoia.usoms.poznan.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9tjium$h48$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> (TEAC 16x) posiadajacej Burn Proof przy wypalaniu jednej konkretnej sesji
> (program okolo 29000 niewielkich plikow), nie dopelnia sie po pewnym
czasie
> i plyte szlag trafia. Czy jest to dopuszczalne zjawisko, czy szukac
> przyczyny tego feleru (dzieje sie tak przy jednym konkretnym zestawie
> plikow), a wypalam za pomoca Easy CD Creator 4.0.
>
> Oststnia sprawa - Nero nie widzi mojej nagrywarki, czy ktos z Was
> spotkal sie z podobnym problemem?
>
> Sprzet to: Athlon 1,2, ASUS A7A266, DDR256, IBM 30GB 7200rpm

                Miałem bardzo podobny problem (TEAC CDW-516EB i DVD Samsung
SD-612)
Mianowicie po zakupie nagrywarki i podlaczeniu jej na jednym kanale z DVD
(podczas wypalania
plytki) kiedy wlaczal sie laser nastepowal restart compa. Probowalem
wszystkiego. Az wreszcie zmienilem
kanaly : Hdd1 (P Master) i TEAC (P Slave) a na drugim kanale Hdd2 (S Master)
i DVD (S Slave) i
od tej pory wszystko gra (doslownie:)))
Aha jak podlaczylem Hdd1 i DVD byl ten sam objaw nastepowal restart compa.
Wiec radze tobie zprawdzic
wszystkie mozliwosci. Chociaz najlepiej jak dysk twardy chodzil by na
osobnej tasmie.

Pozdrawiam