Re: K7S5A: bios i kontrola temperatury

Autor: Mihau (mihauek_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 14:23:26 MET

In article <3e5b.0000018c.3c07f10f_at_newsgate.onet.pl>,
kelaisim_at_poczta.onet.pl says...
> Witam Szanownych Panow,
[ciach]
> Mam za to inne
> pytanie: czy bios tej plyty (AMI) potrafi sam wylaczyc zasilanie w przypadku,
> gdy zatrzyma sie wentylator i niebezpiecznie zacznie rosnac temperatura CPU?
> Nie znalazlem zadnej informacji w User's Guide, a support ECS nie ma chyba
> czasu, zeby rozwiac moje watpliwosci;).
> Stad wiec pytanie: Panowie, jak to jest?:)

Chyba nie ma... mi pare dni temu padl wiatrak (mial kolo 1,5 miesiaca) i
procek (Duron 750) nagrzal sie do 85 stopni!!! Cale szczescie jakos tak
wyszlo ze zaintersowalem sie tym wiatrakiem (jakos tak dziwnie chodzil) i
dotknalem radiatora... trza przyznac ze troche popieklo mi palucha :-)
Rozwiazaniem jest chyba tylko sofrwareowe zabezpieczenie (Mainboard
Monitor itp).

Pozdrawiam
Mihau