Problem z Dyskiem ..?

Autor: Mr.Słonio (elefantos_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 13:05:30 MET

eloo, mam problemik a mianowicie mam 1 dysk na masterze 6.4 podzielony
na 2 partycje C i D, i kupilem sobie drugi dysk 40G , zrobilem tak
fdiskiem ze utworzelem partycje rozszerzona i ustawilem dysk logiczny
jako E, i go sformatowalem, hmm i teraz jest problem po odpalaniu
systemu na nowo system wykrywa tylko ten 1 dysk, heh co zrobic....czy
to moze byc wian systemu XP ktory trzeba ponofnie instalowac przy
doadaniu nofego sprzetu..???