Re: nagrywarka - podlaczenie?

Autor: Ivan (ivan17_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 09:22:17 MET

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi ;-) Teraz mam pytanie dotyczace podlaczenia
ew. nabytku. Mianowicie posiadam juz 2 dyski twarde (ATA100 i Ata66) i naped
CD-ROM. Z tego co slyszalem nagrywarke najlepiej jest podlaczyc osobno do
zlacza na plycie glownej. Ja nie chce jednak rezygnowac z uzywania ktoregos
z wymienionych wczesniej urzadzen. Pytanie brzmi: jak to teraz podlaczyc,
aby bylo milo. Moze jakis dodatkowy kontroler do PCI?

Pozdr.

--
Mariusz M.