problem

Autor: Marcin (miskiewicz_at_interia.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 01:35:57 MET

Witam
Mam problem, o ktorego rozwiazanie zwracam sie do grupowiczow. Explorer
widzi moje czytniki CD (DVD oraz nagrywarka) nie jako CD-ROMy lecz jako
dyski wymienne. Efekt jest tego taki, iz nie moge przeczytac zadnej plyty,
bowiem wyswietla mi sie komunikat, ze dysk jest niesformatowany.
W menedzerze urzadzen oba czytniki widnieja jako CD-ROMy i wg niego dzialaja
poprawnie.
Mimo, ze nie moge ekplorowac zadnej plyty to jednak program do nagrywana
Nero podaje mi informacje o nosniku. Jednak nawet w tym programie nie moge
odczytac zawartosci zadnej plyty.
Do zadnego z posiadanych czytnikow nie uzywam sterownikow. Moj system to
Windows 98.
Jedyna rada jaka sam w tej chwili widze jest reinstalacja systemu. Wierze
jednak, ze z wasza pomoca bede mogl tego uniknac.
Dziekuje za rady.

Pozdrawiam
Marcin