Re: Monitor do domu

Autor: denton (sietnik_at_wp.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 23:56:22 MET

"@r2r" <artur_at_symboliczna.net> wrote in message

> bo akurat Ty masz więcej szczescia jak rozumu. Ja wolałem nie ryzykowac.
> Być może dla ciebie zakup monitora jest czymś takim jak dla mnie zakup
> paczki fajek, wtedy nie dziwił bym się że nie chciałeś widzieć tego co
> kupujesz.

Ja lazilem po sklepach przez miesiac i przesiedzialem przed ponad
dwudzistoma monitorami kilkanascie godzin zanim kupilem, ale sie oplacilo,
znalazlem V7 17'' na diamontronie nf 96khz, kosztował mnie 880zł i jestem
zadowolony, tyle ze musialem najpierw z 5 tych V7 po 2x przetestować,
wspólnie z programikami testujacymi od nec'a i nokii oczywiscie.

pozdr

rs