Re: pentiumik III/IV

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 23:58:20 MET

No ... kupiłem ... i możecie mi teraz powiedzieć, na ile zwaliłem akcję :o)
Ze względu na to, że kumputer miał być już dzisiaj i nie było mowy jeżdżenia
po sklepach, czy choćby giełdach chociaż, musiałem złożyć z tego co było ...
Więc kupiłem : Celerona 1.1 Ghz ( wiem ... niestety tylko 128 L2 ), Abit
ST-6,
128 RAMu Kingstona, Geforce2 MX400 32 Mb tv ( s-video i video out ),
SBLive 1024 OEM, klawiatura, mycha ze scrollem. obódowa MIDI ATX
300W, drukarka Lexmark 23e ( atramentówka kolor, 1200x1200 DPI ),
monitor Samsung 17' 753s, CD-ROM 52x LG, Seagate U6 20 Gb i
za to wszystko dałem brutto ok.3200 pln ...
I teraz możecie siem wyżyć na biednym hefalumpie i powiedzieć jaki
niesamowity błąd popełnił kupując to ... :)

I jedno powiem - pierwszy raz w moim życiu składacza wszystko ze
sobą połączyłem, uruchomiłem - leciutka poprawka w BIOsie ( miał
ustawioną szynę 133 ) i wsio śmignęło - ME w napędzie siem uruchomiwszy,
sformatowawszy i zainstalowawszy siem, przy pierwszym uruchomieniu
byu dźwiek, zainstalowałem stery grafiki - działa, stery monitora działa
( TCO99 ), stery Lajwa - działa - cholender żadnych konfliktów, problemów
itp ... Tylko siem zmartił właściciel nowy, że mu NeedForSpeed 3 ( 98 rok
gierka ) letko skacze ( tak na moje oko 20 fps ) :o) Wytłumaczyłem mu,
że to już stara gra i może dlatego ... ale sam się zastanawiam, co było nie
tak ( była to wersja OEM, która kiedyś zawitała do mnie z jakąś kartą ) ...
Ale inna gierka ( też stara ) Unreal chodziła już gitowo ...

No dobra ... koniec trucia ... nadal jestem pod wrażeniem całkowicie
samoczynnej instalacji systemu bez problemu ... i tak mnie nikt nie słucha
Dzięki wszystkim za rady :o)!!!!!!!!!!!!

--
Pozdrowionka!