Re: PC IRda - problemy z odbiornikiem na rs232

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 20:24:54 MET

"J.F." wrote:

> W trybie wolnym [do 115kbps] jest prawie to samo. Oczywiscie
> na niskiej warstwie - IrDa ma spora nadbudowe .. z ktorej nie trzeba
> korzystac :-)

> O - jak na porcie ustawisz 38400 i umiejetnie dane wytransmitujesz,
> to pilot powinien odebrac poprawne dane Rc5 38kHz. Moze nawet 36-40kHz
> zalapie ..

Chce teraz zrobic odbiornik podczerwieni na rs232.
Mam tylko pytanie, jaka jest czestotliwosc nadajnika podczerwieni w
pilotach telewizyjnych/ video i innych.
Dalem TSOP1736, bo nie mialem innego, ale nic nie czyta
z programu pcremotecontrol.

Sprawdzilem z 10 roznymi pilotami, ale nic.

Czy 40 kHz to zatem standard ?
A moze 38 kHz ?

Jacek