Re: DivX , szybkie kodowanie

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 18:17:12 MET

Użytkownik Arek Wawerski <wawerski_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3BFD1EB6.39D1F6D5_at_polbox.com...
> Te wyniki sš na 4.02 bez audio i bez optymalizacji na dane cpu.
> Czy 4.11 coś zmienia? Bo wzrost o 78% przy P4 był zapowiadany już z 4.02
>
> Przynajmniej na P4.
>
> Ale to zawsze jakiś punkt odniesienia.

Z tą optymalizacją dla P4 chodzi o to że do Athlona
chyba od początku był przystosowany Divx4
a na Pentium4 kodował bardzo wolno.
Na P4 szybciej kodował divx 3.11 niż 4beta.

Troche porównań bylo w recenzji na TwojePc.pl
Pentium4 kontra Athlon

A co do optymalizacji pod SSE to widziałem
wyniki na Aceshardware (chyba przy recenzji Durona "Morgana"
ale nie jestem pewien) kodowania do mpeg2 i dawało dopałke 20%
Jednak jeżeli divx używałby wcześniej 3dnow to wzrost będzie niewielki.

PeJot