CPU Fan RPM 0

Autor: Piotr Chlabicz (chlabicz_at_obywatel.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 16:56:06 MET

Witam wszystkich na grupie, nie jestem stalym uczestnikiem.
Mam pytanko. Co moze oznaczac podobny komunikat prz uruchamianiu kompa?

CPU Fan RPM 0
System hardware abnormal press any key to continue

Dopiero kiedy oczywiscie nacisne cos, rozpoczyna sie testowanie pamieci, i
dalej nie ma juz klopotow, jednak niepokoi mnie to co widze. Czasem RPM nie
jest 0 i wtedy nie ma zadnego klopotu. O co chodzi?

--
Piotr Chlabicz