Re: WinXP lekkie przegięcie ...

Autor: T.F. (tf_w_pracy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 15:56:37 MET

Użytkownik ...

> Wczoraj dostałem oryginalnego WIn XP ENG.

A jak chodzi na piracie ??
:-)))

> Zainstalowałem na swoim kompie (Duron Morgan 1Ghz_at_1.1Ghz , 256MB DDR, HDD
> Seagate 40GB u5 , Geforce1DDR , SbLive5.1 , Realtek 10/100 PCI) ten
system.
> Zciagnałem najnowsze stery do chipsetu SIS735 (ECS K7S5a) , grafiki ,
muzyki ,
> dodatkowo zciągnąłem XPTweaka i inne "pierdoły".

No ladnie, ladnie.
A na jakiej szynie (FSB) chodzi ten Duronek ???
100 ?? Jesli tak to tu jest pies pogrzebany..... (co do "mulowatosci")

> W grach WiXP średnio działał wolnej od Win98SE o około 3-15%. Jednak to co
> mnie bardzo zdenerowało to to że dysk strasznie co chwilę swappował :-<

Moim zdaniem cos zakombinowales w ustawieniach !!!
Mam podobny zestaw i chodzi miodnie.

> Wyglądało to prawie tak jak Win98 z 128MB RAM ...

Duzo takich zestawow poszlo (do firm)
Dzialaja bardzo dobrze.

> Ciekawy jestem ile pamięci trzeba by miec aby WIN XP działał tak samo
wydajnie
> jak Win'98SE ??? 512MB ??? 1GB ???

"256 MB powinno wystarczyc dla wszystkich"

> Jest to bardzo wkurzające bo aplikacje biurowe działają naprawde bardzo
dobzre
> ale niekóre gry tak mocno swapują że komfortowe granie jest raczej nie
> możliwe ...

Hmmm,
to moze wina gier a nie systemu ??
Hmm ....

> (może jakiś dysk UWSCSI 10000obr byłby ok :-)

sa juz twardziele co sie kreca na 15.000 obr !!!

BTW:
Problem jest raczej softwarowy a nie sprzetowy.

--
T.F.