Folder bez opisu

Autor: Konrad Grabara WSP (k.grabara_at_wsp.czest.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 15:50:42 MET

Witam
Problem nastepujący:
Kilka dni temu po uruchomieniu WIN98 na pulpicie pojawiła się ikona foldera
bez żadnego podpisu (sam pomarańczowy kwadracik). Nie można tego usunąć,
przenieść itd.
Nadmieniam iż sprawdzałem kompa Norton Antivirus-em z pakietu System Works
2002 (najnowsza aktualizacja definicji wirusów chyba z 20 listopada),
sprawdzałem też Norton Disc Doctor-em, nie znalazł żadnych błedów ani
virusów.

Jak się tego pozbyć ???

Konfiguracja:
Win 98